Всеукраїнський навчально-методичний тренінг «Гендерна медіа-
школа Спеціальної Олімпіади України» завершено!
Позаду – заняття з основ блогінгу, сторітелінгу та монтажу. І наші учениці з 14 областей України з ними успішно впорались.
28–29 листопада відбулася фінальна зустріч тренерів та керівників Спеціальної Олімпіади з учасницями тренінгу та їхніми батьками. На ній підвели підсумки навчання та обговорили плани на майбутнє. А учениці медіа-школи отримали сертифікати за проходження курсу та приємні призи!
Організаторами проєкту виступили Спеціальна Олімпіада України за
підтримки Фонду соціального захисту інвалідів.
Важливими моментами підсумкової зустрічі стали доповіді «Що є Спеціальна Олімпіада України? Інформаційний простір для людей з відхиленнями у розумовому розвитку» виконавчого директора Спеціальної Олімпіади України Aндрія Підварка, «Поширення і засвоєння інформації про здоровий спосіб життя» директора спортивних програм Спеціальної Олімпіади України, декана тренерського факультету Національного університету з фізічного виховання і спорту України Євгена Гончаренка, «Медіа-ресурси Спеціальної Олімпіади України» менеджера Спеціальної
Олімпіади України Володимир Жалко-Титаренко, «Гендерна медіа-школа Спеціальної Олімпіади України» керівниці з комунікацій Спеціальної Олімпіади України, доценти Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Генерального секретаря Асоціації спортивних журналістів України Анастасії Волобуєвої.
«Це наш перший проєкт. У ньому взяли участь 14 дівчат з 14 областей
України. Ми сподіваємося, що після повернення додому наші дівчатка
залучать навколо себе ще принаймні 10 таких же дівчат, а можливо навіть і хлопців, чому б ні. І таким чином популяризувати прекрасні ідеї і просувати рух Спеціальної Олімпіади в Україні» – зазначив керівник проєкту та виконавчий директор СОУ Андрій Підварко.
А ми сподіваємося, що у наших учениць усе вдасться. І вже зовсім скоро вони зможуть поділитися отриманим досвідом зі своїми друзями і продовжать професійно активно вести свої новостворені соціальні мережі.